Fredagsmys.


Idag har jag vart hos Dr. Davidsson och fått min dom; utbränd.
Är sjuskriven i fem veckor nu... Vet inte riktigt vad jag tycker,
men antar att det är det jag behöver. :/


Är hemma hos Daniels föräldrar nu och kollar på idol.
Daniels mamma hade gjort i ordning varma mackor med kantarellstuvning, det var jätte gott! 
Passar på att låna deras dator också så att jag kan uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv. Inte för att det händer så mycket men ändå :)

Imorn ska vi till Karlstad och mysa lite, äta god mat och gå på bio.. :)


Nej, nu ska Tove sjunga så då säger jag tack för mig!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0