Flink jente!



Ja, idag är jag en flink jente (duktig flicka)!
Jag håller nämligen på att tvätta och diska, eller ja, maskinerna gör det :) Men det är ju faktiskt lite ansträngande att sortera tvätten och lägga in den i tvättmaskinen :D Ännu värre är det när det är dags att plocka ur den, det är så sjukt tråkigt! haha.
Planen är att jag ska dammsuga och skura golven senare, kanske t.o.m börja packa lite?! Det måste ju göras och jag har ju inget annat att göra innan jobbet så why not? :). 
Jobbar 16-20 hela veckan! Underbart måste jag säga! Då får jag sova ut på morgonen och slipper stressa till jobbet, det kan ju inte bli bättre!

Till helgen är jag ledig! Det ska bli skit gött!
Vet inte vad jag ska hitta på men, det löser sig alltid! :)


Hoppas ni får en toppen dag!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0