Härlig känsla


Donna ligger och sover på gardinen bakom soffan, jag sitter i soffan med laptopen i knät.
Har bokat lite klasser nu på förmiddagen. Började med att välja ut några dagar som ska vara mina klass-dagar och nu är alla fyllda! :) Vilken härlig känsla det är! Varför har jag varit så rädd tidigare?? Det är ju busenkelt!

Ska ta och hoppa in i duschen nu och göra mig klar för jobbet. 
Det är Ellevilledager fr.o.m idag - lördag. Det innebär att det är otroligt mycket rea i alla butiker på centret så det kommer säkert bli extra mycket att göra! Men, jag måste se bort från allt och bara glida runt utan att stressa! Lättare sagt än gjort kan jag lova, men jag måste försöka!!!

Nej, duschen nu!
Hej hej!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0