Hemma


Då var man hemma igen.
Det känns lite konstigt att vara hemma igen efter mer än en veckas vistelse hemma. Ville helst av allt vara kvar hemma men var ju tvungen att åka hem idag eftersom jag ska jobba imorgon. Hur det kommer gå - vet jag inte! Får en klump i magen bara jag tänker på att jag ska jobba och ångesten kryper tätare inpå ju mer klockan blir. Det är inte ett gott tecken!


Resan hem gick bra, förutom att vi nästan krockade med en jävel som kom över på fel sida vägen - IGEN. Jag började nästan gråta för jag blev så rädd! Det blev ju inte lättare av att den förra krocken gjorde sig påmind heller.. På tal om krock så är min lilla röda pärla på väg hem till Filipstad nu, det är ju ingen vits i att den ska stå här och skräpa. Bättre att den står hemma hos pappa tills vi vet hur det blir med försäkringsbolaget, dom har ju inte kommit fram till något än så här fem månader efter krocken!


Nej, nu ska jag packa upp och sedan invänta att Jörgen kommer hem så jag kan hämta min lilla bebis, som inte är så liten längre! Nej, tjockis är vad hon är!! :)

Kram så länge


Kommentarer
Postat av: Jos

Ja man kan ju fundera på va tusan hon gör där =P krya på dig! ( eller hur man säger... :))

2009-10-12 @ 14:27:39
URL: http://misslynx.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0