Julklappar!


Igår hittade jag massa fina julklappar!
Har ju köpt det mesta redan, men det blir nog ännu fler innan jag är färdig.
Det är så hilmla kul att ge bort saker tycker jag, speciellt när personen i fråga inte anar någonting! Man uppskattar det mer då, istället för att som på jul.. Sitta och hoppas att man får det man har önskat sig, så får man inte det. Vilken besvikelse det är!! Man får liksom spela jätte glad för att inte göra någon ledsen..

Det jag hittade igår var en laptop till mig själv! Haha, lite ego måste man få vara! :) 
I dagsläget har jag pappas laptop som han impulsköpte i Stockholm för några år sedan, tur var väl det annars hade jag varit utan :) 

Sedan hittade jag en julklapp till Daniel också, något som jag vet att han vill ha!
Det kommer bli skit bra och jag vet att han kommer bli jätte glad! :)
Kan inte nämna det här i bloggen vad det är eftersom han läser den..


Nu ska jag försöka tömma datorn på massa bilder och skit,
jag får upp en ruta var 5:e sekund som säger att datorn har för lite minne.
Bäst att göra något åt saken då! :)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0