Kaos


Kaos var namnet ja!
Håller nämligen på att gå igenom mitt produktlager, kollar datum, färger, vad som måste beställas osv, så det är produkter över hela mitt hall golv. Ska packa i ordning beställningarna jag fick igår också, hade inte allt med mig igår så ska leverera det under helgen, iaf av det som jag har hemma, det andra ska beställas. :)

Både Malin och Eva hade skrivit om mig i fredagsmailet, ni är för gulliga!
Det är alltid så roligt att läsa om vad de andra tjejerna har gjort under veckan, hur det går för uniten med omsättning och teambuilding och om allt som komma skall :) Självklart är det extra roligt när man ser sitt eget namn i breven! ;)

Nej nu ska jag forstätta gå igenom mitt lager...
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0