Kvällsmacka



Usch va trött jag är!
Kroppen är verkligen inte helt okej än.. Antar att det kommer ta lång tid innan jag är tillbaka på 100%. Men det får ta den tid det tar, även om jag vill bli frisk så fort som möjligt så hjälper det inte att stressa..

Jag har precis ätit lite kvällsmat, ska gå borsta gaddarna och tvätta ansiktet nu sen krypa till kojs.
Råkade somna igår utan att jag hade tvättat bort sminket! Det är verkligen inte okej!! Lite kul var det ändå att makeupen såg likadan ut när jag vaknade som när jag precis hade lagt på den dagen innan. Det är ju ett tecken på att det håller iaf :)

Nej, sängen nu,
GODNATT ♥



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0