Lördagsmys


Vilken härlig lördag jag har haft.
Allt tack vare min älskade pappa! ♥
Han kom hit runt halv fyra. Då åkte vi och handlade lite mat, räkor som han ska ha med sig hem! :) Det är ju nästan gratis med räkor här jämfört med i Sverige! Sen bytte pappa däck på min bil medan jag lagade i ordning lite mat. Hamburgare! Det var ett tag sedan jag åt det så det var sjukt gott!

Resten av kvällen har vi spelat kort, kollat på tv och bara mått gött.
Nu ska vi fortsätta kolla på V för Vendetta, en film som jag verkligen rekommenderar om ni inte redan har sett den ;)


Blogg.se är inte så samarbetsvillig när det gäller
uppladdning av bilder så jag försöker i morgon igen.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0