Morgon promenad


Svett, pust och stön!
Jag och pappa har precis varit ute och gått.
Pappa skulle visa mig den rundan som han gick sist han var här, den skulle bara ta en halvtimme, lite lagom sådär på morgonen tyckte jag.. Men vi gick och gick, och när vi såg min lägenhet så fortsatte vi en bit till för pappa menade att vi skulle komma fram på samma ställe som där vi började.. Fan heller! Vi kom ut någon helt annan stans, vid Ringshaug skole, så våran halvtimmes promenad slutade med en lång promenad på 1½ timme! Tur att man har en pappa som är välorienterad i Ilebrekks skogarna :) 

Det var oerhört skönt iaf så nu ska jag ta mig en dusch och sen lägga mig och läsa en bok tror jag. Lägga mig och slappa och bara ta det lugnt, det behöver jag nu! :)





Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0