Så himla stolt!



Jag är så himla stolt över min lilla Donna!
Hon var så himla duktig igår! Hon födde precis som hon inte hade gjort något annat! Det var lite kämpigt med den första, men som veterinären sa som jag pratade med, så är det helt normalt. När dom två första hade kommit ut (dom som ni såg bild på i förra inlägget) och allt hade lugnat sig så tänkte jag att det var klart så jag gick och la mig... Sedan när jag vaknade i morse så låg det två till i lådan! En svart men vit nos och vita tassar och en som har samma färg som Tusse! :)

Dom är så himla söta!!













Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud så söta, förstår att du är stolt mormor =)

Fina färger de små hade :)

2009-10-30 @ 13:47:47
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0