Shut the fuck up!


Ursäkta rubriken, men jag är så jävla trött på det här!
Jag orkar fan inte ta mer skit från dig, du är så jävla patetisk!
Väx upp för fan!

Jag är 22 år och klarar mig alldeles utmärkt utan dina råd, råd som ändå bara är hackningar för att understryka hur värdelös jag är och hur fantastiskt bra du är! Men öppna ögonen så kanske du ser verkligheten, och då kan jag lova dig att det inte är så roligt längre.

Det är skrämmande att en person i din ålder kan bete sig så jävla barnsligt som du gör! Inte konstigt att du lever som du gör och knappt har några vänner. Själv står du som ett frågetecken och inte fattar någonting.. Kanske dags att agera annorlunda??

Jag är jävligt bra på att komma överens med folk, men jag kan säga som så att är det någon jag hatar på detta jordklot så är det DIG!
Du kan dra åt helvete!

Förlåt för ett argt inlägg, men jag var bara tvungen att få det ur mig!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0