snart helg!


Nu är det inte långt kvar till helgen!
Ska snart åka iväg till jobbet och jobba de fyra, hårda, sista timmarna som är kvar på denna arbetsvecka. Jag har verkligen ingen lust! Nacken och ryggen värker så jag ska göra så lite som möjligt på jobbet idag tänkte jag..
Sen efter jobbet är det bara att skynda sig hem och slänga sig i soffan och på med tv'n. Då är det fredagsmys med Donna och idol gänget som gäller. Idolerna får jag nöja mig med på tv'n, men Donna vill förhoppningsvis mysa lite ♥


Nu kallar jobbet, hej då så länge!
Bjuder på en gammal bild från när jag var Tiger på milkoloppet :)





Kan hända att jag bjuder på fler gamla bilder under helgen.
Hittade nämligen en 4GB minnepinne häromdagen, där var
det massa bilder från 2006 och fram till idag :)


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0