sömnproblem


Kan verkligen inte förstå att det ska vara så svårt att somna om om man vaknar tidigt på morgonen.
Som i morse, då släppte jag ut Donna strax innan fem och det tog två timmar innan jag kunde somna om, även om jag var jätte trött!

Varför är det så?


Donna var lite arg när jag släppte in henne vid elva snåret. Hon skrek och pratade med mig som hon brukar göra men jag förstod på hennes tonfall att hon inte var särskild nöjd. 
Nu tror ni säkert att jag är helt dum i huvet som menar att jag har en katt som pratar, men nej jag är inte dum i huvet. Jag har en katt som pratar! Vi förstår varandra till 100%, förutom dom gångerna hon vill in och igenom väggen.. Då skär det sig lite mellan oss, men jag antar att det är hennes graviditet som får hjärnan att balla ur!

Här är hon i sitt 'vanliga' tillstånd (utan bebisar i magen):

   


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0