Tack än en gång.


Ni är så gulliga!
Jag vill bara krama om er allihop!
Det värmer så himla mycket att veta att
ni är så många som bryr er om mig!
Så en stor kram till er!


Igår följde jag som sagt med Malin till Lesjöfors där hon höll i en hudvårdsklass.
Det var jätte lärorikt och jag fick så mycket energi och tips så jag ville bara hem och jobba!
Trots att jag fick så mycket energi så var jag helt slut när jag kom hem. Minsta lilla ansträngning så blir kroppen helt slutkörd. Det är jätte jobbigt, jag vill bara bli frisk.


Idag har jag vart till Karlstad och shoppat lite.. Även det tar på krafterna vill jag lova! Sitter hemma hos Sanna nu med värk i axlar och rygg och helst av allt vill jag bara hem och lägga mig men det är så tråkigt!! Ska hjälpa Sanna att färga håret istället, det är mycket roligare :)


Och imorn är det min tur, då ska jag till Corre och bli frissad. Klipp och färg står på schemat!
Det är planerna för morgondagen och det räcker gott och väl! Fast om Daniel kommer hem så ska jag krama och pussa på honom också, men det är inte så himla jobbigt direkt :)

Nej, nu ska jag slänga i lite färg i Sannas hår.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0