Favoriter


I lördags hade pappa med två rouger som jag hade beställt!
Jag hade inte beställt dom av pappa men han tog med dom från Sverige :)

Gick osminkad hela helgen och igår glömde jag att prova, men
idag testade jag dom och gud va fina dom är!!!
Helt klart två nya favoriter!

Den vänstra heter Soft Sable och den till höger heter Silk Nectar.
Soft Sable är lite för mörk till mig nu på vintern,
men den kommer bli helt suverän till sommaren när jag får lite mer färg!





Jag ska helt klart ha med dessa två underbaringar
på makeup klassen jag har i november. :)




Kanske skulle ta och ge bort några i julklapp också?
Gud va smart jag är! :)


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0