Tusse


Shit, fick lite dåligt samvete precis när jag publicerade förra inlägget.
Känns som att jag bara pratar om Donna, jag har ju faktiskt en katt till, Tusse!
Han börjar bli lite gammal nu, närmare bestämt 16,5 år.
Man ser det på honom, ryggen är krokig och han orkar nästan inte göra någonting. När han jamar blir det bara ettt hest och krassligt ljud, så rösten håller på att försvinna.. Sen klarar han inte längre av att äta torrisar, så nu får han bara mjuk mat i sås. Pizza och kyckling går också bra! :) 

Kommer så väl ihåg den gången när han fick en egen kebabpizza! :)
Den var i miniformat och hade extra mycket kebabsås och Tusse blev helt överlycklig!!
Kanske skulle ge honom en pizza nästa gång jag kommer hem, som en liten överraskning!




Det kommer bli ett stort tomrum efter
honom den dagen han lämnar vår jord.




Kommentarer
Postat av: A-K

Va fin=) det är så hemskt att de en gång ska lämna en, usch för den dagen!

2009-10-23 @ 15:42:38
URL: http://bali.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0