YES!


Jag blev så jävla glad när jag såg det här!! :)




Det här med jakt är ju inte helt min grej.
Jag älskar djur och tycker inte om dom här tiderna när det är älgjakt.
Men visst, jag tycker det är mycket bättre med jakt än med slakt måste jag säga!!

Med jakten då dör djuren i skogen där dom hör hemma, dom märker liksom inget och hinner inte lida någonting. Djur som ska slaktas får genomgå så mycket som inte hör till deras natur, åka lastbil, gå i labyrinter inne på slakteriet där dom blir jätte stressade och blodlukten ligger i luften, ja ni vet!!

Usch jag tycker det är hemskt! :(



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0