Amatör i köket.


Marianne kommenterade mitt inlägg som jag skrev igår och hade förslag på att jag kunde skriva om mat.. Jag blev lite full i skratt när jag läste det, för jag såg framför mig vilket fiasko det skulle bli! Jag tycker det är jätte kul att laga mat, men jag KAN verkligen INTE! haha. Det är roligt att exprimentera men resultatet blir aldrig det jag hoppas på. Jag försöker lära mig av pappa, som är grym när det gäller matlagning, men det går inge bra :D Men det är väl bara att öva och öva helt enkelt! Övning ger färdighet sägs det!

Dagens middag blev inget komplicerat, spaghetti och svenska köttbullar! Det kan man liksom inte misslyckas med, så det är ett tryggt kort när man vill ha mat snabbt!:)



    



Kommentarer
Postat av: Marianne

Hehe,ja da var vel ikke matblogg så god ide men kjøttbullar og spaghetti er jo veldig godt da! Du "lager" jo mat da også, så flink atte!! ;)

2009-09-19 @ 14:19:46
URL: http://bellapearlman.blogspot.com

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0