Andra sidan.


Gräset är grönare på andra sidan.
Allt börjar falla på plats och det känns så himla bra!

Eva, min Sales Director, och jag har mailat en del nu den sista tiden angående mitt Mary Kay.
Nu när jag ska flytta tillbaka till Sverige så är det dumt att vara kvar som norsk konsult, då kommer alla mina resultat räknas till Norge, vilket blir fel eftersom jag kommer jobba mestadels i Sverige. Så nu ska jag registrera mig som konsult för tredje gången, tredje gången gillt! ;)


Sen när jag flyttar så har jag Malin och hennes underbara unit på hemmaplan, så jag behöver inte åka särskilt långt för att gå på möten. Vilken lyx! Men det är ju några månader kvar till jag flyttar hem så fram till dess ska jag gå hos en Sales Director i Sandefjord. Hon är jätte duktig så det känns som att jag kan få ut väldigt mycket av att gå hos henne! Det ska bli jätte spännande. Jag kommer ha bra kontakt med Eva och Lise-lott (min power partner) under hela tiden så att jag inte faller tillbaka. :) Allt pekar på att jag kommer lyckas detta år, och det känns så himla bra! Nu är det bara upp till mig att ta vara på allt, och jobba på.



Jag och Lise-lott efter förra årets Awards night.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Pratade med Malin förut. Va roligt att du kommer tillbaka, du behövs här! =)

2009-09-10 @ 15:23:06
URL: http://nogg.se/sockerbullen

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0