Är det inte det ena..

..SÅ ÄR DET DET ANDRA SA TJEJEN SOM BLÖDDE NÄSBLOD!
Helvete också! Oddsen är inte på min sida.. Men men, inget att göra åt!
Inte nog med det så har jag tandvärk så jag tror jag dör snart! Fan va ont det gör! Varför ska man ha visdomständer??




Har plockat lite i lägenheten nu på kvällen; packat, hängt tvätt och för tillfället så går både tvätt- och diskmaskinen för fullt. Imorn bär det ju av mot Filipstad, och OXHÄLJA! Det ska bli oerhört skönt att komma bort från allt en stund. Måste bara komma ihåg att köpa med räkor till pappa, för vet ni vad??? Ett kilo räkor kostar 17,90kr här, medans det ligger runt hundralappen i sverige! DET ÄR SJUKT! Hur kan det skilja så mycket????

Ska fundera på det under natten, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0