Checklista


Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt, men som liten skrev jag med vänster i hopp om att jag skulle bli vänsterhänt.
Humör just nu: Glad och lycklig
Favoritgodis: Choklad och lakrits
Kläder just nu: T-shirt och trosor
Musik just nu: Gasen i botten - Frida
Planer för vintern: Ha så roligt som möjligt
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, finns det något värre än att gå upp på morgonen?
Vem är viktigast för dig: Pappa!
Bio eller promenad: Det beror på med vem och vad det är för väder :)
Är du kittlig: Ja, usch!
Snarkar du: Enligt mig själv så nej. Men det finns andra som påstår att jag gör det.
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Kackerlackor helt klart!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att bli osynlig. Sen skulle jag vilja gå tillbaka i tiden.
Vad vill du jobba som? Jag har redan världens bästa jobb, men jag skulle vilja utbilda mig till stylist, bara för att det är något som intresserar mig. 
Stökigt eller välstädat? För tillfället stökigt!
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, absolut!
Gillar du att sjunga? Ja
Anser du att du är stark? Absolut inte fysiskt, men psykiskt så ska det mycket till innan jag viker mig.
Vad gör du om du får hicka? Hickar tills det går över.
Vad längtar du mest efter just nu? En vit strand i thailand.


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0