Utvilad.

 

Gud va skönt det är, jag är helt utvilad! Veckan som gått har varit hemsk, jag har varit så himla trött och all skit på jobbet har tagit knäcken på mig! Så en lugn lördagkväll och en lång sovmorgon var det jag behövde! Köpte lite chips, dricka och godis igår när jag åkte från jobbet sen satt jag bara framför tv'en hela kvällen! Det var så himla skönt att bara ta det lugnt! Jörgen kom hit en sväng så vi satt och snackade om allt möjligt. Känns skönt att vi kan hålla kontakten och träffas som vänner utan att det ska vara spänt.


Sov till tio idag, underbart! Direkt när jag vaknade släppte jag in Donna som var helt förtvivlad över att hon inte fått komma in tidigare :) Hon blir helt galen om hon inte får som hon vill! Men efter lite prat och kel så somnade hon på bröstet medan jag kollade på finalen av "So you think you can dance". Fy fan va duktiga dom är! Helt sjukt!!!



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0