Ett gott skratt förlänger livet!

HÄR KOMMER FYRA HÄRLIGA HISTORIER:


Lille Pelle kommer till skolan på morgonen och frågar fröken:
-Kan man komma till himmelen med benen före?
-Nej, Pelle det tror jag inte.
-Det var konstigt fröken! För när jag kom hem från skolan
igår så låg mamma i sängen med benen rakt upp i vädret och skrek:
"Ohhh Gud, jag kommer! Ohh Gud" Och jag tror faktiskt att hon hade
gett sig av om inte brevbäraren hade legat ovanpå och hindrat henne.



En kvinna har värkar och skriker den vanliga skiten:
"Jag orkar inte mer! Ge mig bedövnig!" 
Sen vänder hon sig till sin kille och säger:
-Det här är ditt fel din jävel!
Killen svarar lugnt: Som du kanske minns så ville jag köra in
den i röven på dig, men du vägrade för att det "skulle göra så ont!"

 


Efter att ha haft sex med sin nygifta thailändska fru så ligger dom kvar i sängen,
länge efteråt så ligger hon och smeker hans penis och tittar på den.
-Älskar du den så mycket, frågar han henne.
Hon svarar:
-Nej, jag saknar min egen.


Det var ett par som varit gifta i över 20 år. Varje gång de skulle älska insisterade mannen på att de skulle ha lampan släckt. Nåväl, efter 20 år tyckte kvinnan att det bara var löjligt. Hon funderade på hur hon skulle kunna få honom att sluta med sin dumma vana. Så en natt, när de var mitt inne i en romantisk session, tände hon ljuset. Hon tittade ner... och såg att hennes man höll i en batteridriven vibrator, mjuk och större än en riktig! Hon gick i taket av ilska.
-DIN IMPOTENTA IDIOT! skrek hon åt honom. "Varför har du ljugit för mig alla dessa år?
Det är bäst att du förklarar dig!"
Mannen tittade henne rakt in i ögonen och sa helt lugnt:
-Jag förklarar leksaken... du förklarar barnen!



HAHA SÅ JÄVLA BRA!!!


Kommentarer
Postat av: Marianne

HAHAHAA! Likte den thailandske best, den var ganske frekk ja, HAHAH!! ;)

2009-09-23 @ 12:06:27

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0