Ett namn.


Nu händer det grejer här! Underbart!

Igår hade jag en facial med Marianne hemma hos henne och Henning. Dom har flyttat, till en sjukt snygg lägenhet! Det var så välkomnande och hemtrevligt. Nu vill jag också flytta! :)
Facialen gick iaf bra. Det var så roligt att jobba igen! Hon fick prova mineral makeupen och några spa produkter. Har packat hennes beställning så jag ska ta med det till jobbet idag, så kommer Henning och hämtar den :)

Till helgen ska jag till Silje i Arendal. Ska hålla både hudvård och makeup då, får passa på när jag ändå är där. Det är ju en bit att åka :) Får se om hon registrerar sig som konsult också, hon pratade om det igår att hon var sugen på att börja som konsult! Det hade vart jätte roligt :) Måste bara komma på ett namn på min blivande unit... :)

Helgen efter det åker jag hem till Filipstad, tar med mig de första flyttkartongerna! Tänkte att jag tömmer förrådet först! Jag har ju kartonger där som jag inte har öppnat på ett snart ett år, så chansen för att jag ska göra det de närmsta månaderna är ju lika med noll. Kan lika gärna ta med till Filipstad igen, så slipper det bli så mycket på en gång sen när det närmar sig. Ska ha några klasser den helgen också, så det blir fullt upp! Men det gillar jag! Den som har fullt upp får mycket gjort!

Sen under oktober månad ska jag ha ett liknade öppet hus i samband med Rosa Bandet, och snart är det dags för julklapps köp så det är bra att vara ute i tid:) Har pusslat ihop egna paket som jag fokuserar på under oktober och 30% av förtjänsten på dem går direkt till Rosa Bandet!


Nu ska jag lägga lite make i facet och dra in mot stan.
Jobbet kallar. Får se hur det går den här veckan!
Kram på er så länge!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Så hyggelig at du syns det var fint her! Er jo litt stolt da.. ;) Takk for produktene idag. Klem

2009-09-21 @ 16:50:31
URL: http://bellapearlman.blogspot.com

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0