Ett steg i rätt riktning.

Det har hänt massa saker den senaste tiden som har påverkat mig, folk i min omgivning och samtidigt mitt bloggande. Jag har mest gått och tänkt, grubblat och funderat över livet, var jag står i dagens läge och vart jag vill vara i framtiden. Efter att ha spekulerat och diskuterat med mig själv ett X-antal gånger så har jag äntligen börjat agera! Något som jag inte ångrar en sekund.

Idag har jag nämligen gjort det.
Jag har förvarnat chefen om att han kommer få
en uppsägning från mig i slutet av året.


Självklart kommer det bli tungt att lämna Clas efter nästan tre år, kollegorna har nästan blivit som en familj för mig och jag har fått vänner för livet! Jobbet i sig har varit lärorik och ingen dag är den andra lik. Men någonstans måste man sätta sig själv i fokus och gå utifrån vad som är viktigt för en själv. Att förklara för kunderna hur dom kommer ner till kassan, att dom måste byta varorna i kundtjänsten vid ingången etc, är något som känns som bortkastad tid. Jag har så mycket mer att ge och så mycket annat jag vill göra, och nu tänker jag göra det!


YES! I CAN DO IT!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt! =)

2009-09-09 @ 10:22:26
URL: http://nogg.se/sockerbullen
Postat av: Erica

Yes you can !!! You go girl <3

2009-09-09 @ 10:36:50
URL: http://thelovers.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0