Fredag och helg?


Idag är det fredag igen, veckorna går så himla fort!!!
Att det är fredag betyder mycket för många då de flesta går hem från jobbet i eftermiddag och har en ledig helg framför sig. Dett gäller dock inte mig! Man skulle kunna säga att jag bor på jobbet numera. Jobbade mån-lördag förra veckan och mån-lör även denna vecka, men nästa vecka då är det mån-fre som gäller! Det ska bli underbart!! Känns i kroppen att jag behöver en lång helg helt utan jobb! Det behöver jag egentligen nu på en gång, men någon måste ju jobba och få butiken att gå runt....


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0