Holy makarony!


Fan va roligt det var med Dance Moves!
Silje, instruktören, var jätte duktig! Hon repeterade varje steg ordentligt innan vi gick vidare till nästa, så man fick verkligen ut något av träningen. Det var mycket bra musik, olika dans stilar, och roliga moves! Jag gav verkligen allt genom hela passet! Svetten rann och benen var som spaghetti efteråt - HÄRLIGT!

När jag kom hem var det bara att hoppa i duschen, sen krypa ner i sängen och zappa mellan idol och norska x-factor. Typiskt att dom ska visa programmen samtidigt! Jag vill ju se båda! Nu ska jag kolla färdigt på CSI NY, sen blir det zooooova!

Godnatt!

 

 


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0