Hundra


Hej på er!
Jag känner att bloggen börjar rinna ut i sanden, vet liksom inte vad jag ska skriva om och jag är så trött om dagarna så när jag väl har något att skriva om så orkar jag inte blogga. Frågan är, varför har man en blogg egentligen? Man kanske skulle sluta blogga? Sluta vara så ytlig.. Men samtidigt är det kul! Och jag vet hur det blev förra gången jag la ner, det var många som undrade var bloggen tog vägen och som tyckte det var tråkigt att jag slutade.. Men ni som är här ofta, ge mig lite tips på vad jag kan skriva om. Är det något ni vill veta om mig? Mitt liv? Ja, vad som helst.. :)


Idag är det en dag som jag helst vill ska ta slut nu, nu på en gång!
Vaknade i morse, huuuur trött som helst. Ville bara ligga kvar i sängen och sova bort hela dagen. Men det var bara att pallra sig upp och bege sig till jobbet. Jag hann inte vara där längre än 5 min, då kom samtalet som fick min ryggsäck på ryggen att bli ännu tyngre och jag önskade ännu mer att jag hade stannat hemma. Samtalet kom från Morten som låg hemma, jätte sjuk, så han kunde inte ta kvällspasset. Detta innebar med andra ord att jag var tvungen att jobba 12 h.. Så här sitter jag nu på jobbet, och avnjuter lunch nr.2. En banan och en halv twix.


Kommentarer
Postat av: marianne

ikke legg ned bloggen, jeg leser den!! :) Du kan skrive om mat, legge ut matoppskrifter eller noe, hihi ;)

2009-09-17 @ 22:39:33

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0