Korkat


Fick ordningsregler igår om vad som gäller
i bostadsrättsföreningen som jag bor i,
och jag blir så jävla irriterad över dom regler
som är satta för innehav av husdjur!!!

Så här skriver styrelsen:

Husdjur är tillåtet innanför dessa villkor:

1. Koppeltvång hela året för alla typer husdjur som vistas ute.
2. Djuren ska rastas utanför lekplatsen.
3. Varje djurägare är ansvarig för att inte djuret
är till besvär för andra som bor i området
4. Ägaren är ansvarig och ersättningsansvarig för varje
skada som djuret påför personer eller bostadsrättsföreningens egendom.


Detta innebär alltså att jag måste gå ut och gå med Donna i koppel!
Jag behöver nog inte förklara hur dumt jag tycker att det är!

Det ska bli skönt att flytta härifrån måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Anders

Intressant det där du skrev om Kefir. Bara det att äkta Kefir kan du bara göra själv. Kanske verksamt mot Influensa, vem vet?

2009-09-14 @ 07:43:59
Postat av: Sanna [Om livet, träning och kärleken]

Känns som djurplågeri när katter som inte är innekatter ska gå i koppel..´:/

Katter är ju inte precis skadedjur..

2009-09-14 @ 17:35:17
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0