Kram och tack!




Tack till alla som finns runt mig och stöttar, bryr sig och tänker på mig! Ni är för underbara! Ett extra stort tack till mamma som är på väg hit nu. Det betyder oerhört mycket!! Älskar dig! ♥


Har fått tid hos Dr. Davidsson på fredag.
Får hoppas att chefen förstår allvaret i det här och ger mig ledigt så att jag kan åka hem och bli undersökt. Annars får jag vänta helt till slutet av november och vem vet vad som kan hända under den tiden?


Ska vila lite nu innan jag ska hämta mamma vid tågstationen..
Kram och tack än en gång!


Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Gumman, vad har hänt?! :O :'(

2009-09-30 @ 13:57:55
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0