Mitt-i-veckan lyx.


Efter en hård dag på jobbet så kände jag att det var dags för lite lyx.
Har egentligen inte råd att leva som jag gör men va fan, jag lever bara en gång!
Jag trotsade plånboken och bankomatkortet och besökte My Café på vägen hem.
Så ikväll har jag avnjutit en god portion med thaimat!


 



Har kollat på idol också, hann inte hem till själva programet så det fick bli webben idag också. Måste säga att jag är besviken, tycker inte att någon utmärker sig speciellt mycket! Jag förstår att det är tuffa dagar med övning, väntan och lite sömn. Men det var ju typ ingen som kom ihåg texten!! Nej, jag är besviken. Vet inte ens om jag orkar kolla imorn.


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0