More about me


Hittade den här listan på Fannys blogg så jag snodde den :)


Hur bor du:
I en ljus, nybyggd lägenhet på 45kvm.
Brukar du komma i tid: Det beror på vad jag ska göra och hur viktigt det är.
Hur lång är du: Runt 1.70 skulle jag tro. Enligt passet så är jag 1.72, men det känns lite väl.
Kan du laga mat: Haha :D Kan och kan, jag försöker iaf!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar som assisterande skiftledare på Clas Ohlson, men ska starta eget när jag flyttar hem!
Vad har du på dig just nu: Mina älskade Peak mjukisar och en t-shirt
Har du någon fobi: Inte som jag kan komma på.. Men jag hatar disktrasor!
Hade du en bra kväll igår: Var helt slut efter 12 timmars passet så jag slocknade rätt fort.
Vilket är ditt senaste inköp: Mat, men förutom det så var det julklapp till Daniel.
Din favoritdryck på morgonen: Apelsin juice!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: En kund
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Öhhhh???
Vem snackade du med senast: Anita
Varm favoritdricka: Oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Iskallt vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör aldrig något dumt, bjuder bara på mig själv.
Saknar du någon just nu: JAAAAA!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Finns bara en person som kan få mig irriterad! Blir arg bara jag tänker på henne.
Någon jag stör mig på: Samma person som frågan innan.
Intressen: Umgås med kompisar, shoppa, mysa.. Ja allt som får mig att må bra.
Senaste person du kramade: Anita
Senaste person du ringde: 
Pappa
Senaste person som ringde dig:
Daniel
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Ja, minst två. Sen skulle jag vilja adoptera också.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja, det är inget speciellt med den...
Har du rakat dina ben någon gång: Ja! :D
Är du sugen på något nu: Ja, marängswiss.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe :)
Använder du hudkräm: Dum fråga!
Attraheras du av män med skägg: Det beror på.
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Det blir väldigt sällan men det är väldigt kul!
Röstade du i det senaste valet: När var det senaste valet? :D
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, men inte till den grad att jag nöjer mig :) 
Vilken låt lyssnade du senast på: Har kollat på idol så det blev massa låtar.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, världens bästa katt.
Vad tycker du är äckligt: Oj, det är mycket det.... :D
Har du pengar på mobilen: Yes :)



Kommentarer
Postat av: Fanny

Hhahahaha mer sånna listor, man lär sig ganska amycket av personen i fråga. :)

2009-09-22 @ 19:29:55
URL: http://fannysaxin.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0