Segt.


Är mycket piggare idag, inte alls lika tung i huvudet och näsan rinner inte lika mycket som igår. Men jag kände det när jag var på jobbet idag att jag kanske skulle ha stannat hemma idag också. Blev helt varm av att bara gå upp för trappan.. Men så länge som jag inte har feber så känns det bara dumt att vara hemma, man vet hur mycket dom sliter och vad jobbigt det är att vara en kort på schemat.

Hade planer på att städa lite idag och packa upp väskan och så, men jag somnade förut när jag väntade på att mitt kära internet skulle logga in mig på mailen. Snacka om att mitt internet är segt! Nu är jag uppkopplad på grannens nät, så jag får passa på att läsa bloggar och uppdatera nu :)

Jag hade tänkt visa er massa bilder från seminariet, men vad är det för fel på blogg.se???
Det går inte att ladda upp nya bilder, bara dom som ligger i arkivet?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, jag vill se bilder! Tog inte ett enda kort själv.

2009-09-02 @ 15:32:42
URL: http://nogg.se/sockerbullen

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0