Älskade vardagsrum!


Äntligen är tapetseringen färdig i vardagsrummet. Det blev jätte fint!
Har en fondvägg som är svart med silver blommor på, resten av väggarna är vita.
Rummet ser mycket större och fräschare ut nu, så jag är super nöjd!

Pappa kommer i eftermiddag och sätter upp golvlister.
Sen återstår bara taket..

Har inget batteri i kameran och laddaren ligger någonstans
i rummet där vi har slängt in möblerna från både sovrummet och vardagsrummet.

Det är alltså omöjligt för mig att hitta den.

Men jag lovar att bjuda på bilder så snart jag kommer åt laddaren!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0