Curry


Nu är det bara en vecka kvar till kattungarna ska ges bort och det finns en kvar;

Curry.
Han är, enligt mig, den mest mysiga av de alla fyra. Han är mycket större än de andra så
han kommer nog bli ganska stor och kraftig. Han är orange med vita tassar och vita tecken i ansikte och på magen.

Jag hoppas verkligen att det finns en familj som har massa kärlek att ge honom, annars
måste vi tyvärr avliva honom - vilket jag absolut inte vill!

Vet du någon som vill ha en katt?
Tveka inte att höra av dig!



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Curry, det är ju jag :D

Hade vi inte haft hunden så hade jag tagit den. men jag tror inte Viggo skulle uppskatta sällskapet, tyvärr..

2010-04-27 @ 23:56:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Jennie Johansson

Hej Mikaela! Om du absolut inte blir av med Curry, hör av dig till mig innan du gör något annat.. (Jag som var med Josephine o tittade på honom för ett tag sen )

2010-04-28 @ 10:54:11
Postat av: Anonym

söt blogg du har!! :)



2010-04-29 @ 23:59:16
URL: http://sandrrak.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0