Lite uppdatering.


Här kommer lite uppdatering till er stackare som
är inne varje dag för att se om det kommit något nytt här i bloggen ;)

Jag får väl börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen men att
ha hus tar upp ganska mycket tid. Iaf nu när det är så mycket som ska göras.
Men det går framåt!

Sovrummet och vardagsrummet är färdig tapetserade och golvlistorna är uppe.
I helgen var vi till Byggmax och köpte tak till bägge rummen. Passade på att åka till
IKEA också! Blev garderober, skrivbord och lite annat smått och gott.



Sen har jag fått sommarjobb på kyrkogårn. Jag har dock inte sökt något jobb där men
dom ringde och frågade om jag hade lust att jobba. Det var lite kris så jag tackade ja till tre veckor.
Han erbjöd mig jobb i sex veckor, men jag har inte tid till det. Måste ju följa upp alla klasser som vi kommer
få i norge nu under mässan i maj.


Jag har även kommit i tankarna att jag ska börja spela fotboll(!).
Måste göra något åt min kondition och mina kilon. Så när PSK skulle
starta ett damlag, inte så seriöst men just för att träna lite och ha kul,
så nappade jag direkt. Jag har aldrig varit en boll tjej, men man kan ju ändra sig ;)


Nu ska smita iväg och göra mig i ordning.
Ska träffa Sanna klockan 12 för en fika, sen klockan 14 ska jag spå mig och direkt efter det ska jag och Jenny åka till Jönköping på måndagsmöte. Det kommer en jätte duktig Sales Director dit så det ska bli jätte roligt!

Hoppas ni får en bra dag.
Kram


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0