Peppning i bôtt!


Gud va härligt det är att få hjälpa och peppa sina kollegor!
Eftersom jag själv har suttit i samma sits; tvekat på mig själv och min
kunskap, varit ensamast i världen (känslan är så iaf) och man vill bara lägga
ner allting -
men jag har kommit därifrån. Så känns det så otroligt
skönt att kunna finnas där för kollegor som känner precis samma sak som
jag en gång gjorde.

Det ger en otrolig känsla som inte går att beskriva!


Det ska bli så spännande att följa dig Erica och jag
vet att du kommer ha en fantastisk klass ikväll!
Jag ser fram emot att få höra ditt resultat senare och framförallt
att få skicka iväg den lilla behändiga färgkartan till dig :)
You Can Do It!



Nu ska jag sätta mig och ringa lite kunder, jag och Jenny ska
till Sandviken och jobba i slutet av april så nu kan jag inte skjuta upp ringandet längre! ;)
(min telefonskräck är min värsta fiende!)

Kommentarer
Postat av: Erica

Du är en pärla hjärtat <3

2010-04-09 @ 13:16:18
URL: http://lovesexandbeauty.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0