Queen!


YES YES YES!
Jag kan inte låta bli att klappa mig själv på axeln för
det jobb jag har lagt ner under mars månad..
Det har varit kämpigt, roligt och oerhört lärorikt!

Tack vare alla klasser och underbara kunder så
blev jag korad till Queen of Sales för april månad. ;)
Jag fick jätte fina presenter; armband, smyckeskrin, berlock
och jätte söta hannddukar som var formade som två bakelser

(lägger upp bilder imorn) och självklart fick jag stora applåder,
WOW vilken känsla det var!!

Nu ska jag lägga mig och sova..
Hur det ska gå vet jag inte med tanke på all energi jag har nu,
men det är en dag i morn också och då är det dags för makeup i Nykroppa! :)

Godnatt och puss från Queen Mikaela ;)



Kommentarer
Postat av: Erica

GRATTIS GUMMAN !!! Men du är så himla duktig och helt underbar. Det kommer gå kanon för dig å detta är bara början. Du är påväg mot toppen <3 Du är en fantastisk människa. Bamsekramar

2010-04-13 @ 00:05:56
URL: http://lovesexandbeauty.blogg.se/
Postat av: gabriella,

vad roligt! grattis :)

2010-04-13 @ 11:49:43
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0