Ännu en lista :)







Vilken svordom använder du mest?
Jävla skit!

Äger du en iPod? Ja, men använder den aldrig

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Har ingen väckarklocka eftersom jag jobbar när jag vill :)

Hur många resväskor äger du?
En

Använder du flip-flops? Ja, på sommaren och när jag är utomlands.

Var köper du dina matvaror ifrån? Pekås eller Ica Kvantum

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det beror på, men det är alltid kul att vara med på bild :)

Vilken var den senaste filmen du såg? Bröderna Karlsson

Du är ledig. Umgås du helst med en dag med din familj eller med vänner? Vänner

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En motorcykeln till pappa

Har någon någonsin kallat dig lat? Ja gud ja!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Om film räknas som medicin så, ja :D

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har ingen CD-spelare

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Robyn och Pink

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Det kan jag ju inte tala om, det är ju en hemlis!

När var senast någon stötte på dig? I söndags, om Daniel räknas :)

Vad åt du till middag senast? Älgkött med potatis och grönsaker i ugn.

Använder du huvtröjor? ja, gärna Daniels :)

Kan du vissla? Klart jag kan, både inåt och utåt!

Vem var den senaste som ringde dig? Mamma

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Dom som går fort, snurrar och gärna uppe i luften.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det vet jag att folk gör.

Vilket riktnummer befinner du dig i? 0590

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, det gör jag fortfarande.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Är osäker på hur stort det är i kvm, men Bergvik i Karlstad är det som ligger närmast.

Hur många syskon har du? Inga

Är du blyg inför det motsatta könet? Nej verkligen inte.

Vilken film kan du alla replikerna till? Typ Disney filmerna :)

Äger du några band t-shirts? Nej, men har haft Arvingarna och Nordmans haha.

När flög du senast? I februari

Hur många stolar står kring ditt köksbord? Har inget köksbord

Läser du för skojs skull? Ja, FT, VeckoRevyn och Allers :)

Pratar du några andra språk? Läste språklinjen på gymnasiet men kan inte påstå att jag kommer ihåg så mycket.

Diskar du din egen disk? Har diskmaskin
Har du gråtit offentligt? Ja det har jag..

Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop, och jag längtar till julafton när jag får en ny!

Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja det är klart..

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Har en tatuering som ett minne av farfar, men jag funderar på att bygga ut den lite.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, jag betalar gärna för mig själv eller bjuder honom.

Kan du kasta macka? Ja.

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men jag skulle gärna vilja åka dit.

Vad har du med dig in på bion? Vatten och lite godis

Vem var din favoritlärare och varför? Kommer knappt ihåg vad jag har haft för lärare :D

Har du dejtat någon av en annan religion? Nej

Vad har du för väder? Kallt...

Har du en blogg? Onödig fråga.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi och idrott.

Gillar du att flyga? Ja, det är grymt kul, speciellt när man lyfter!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Vänlighet

När sov du senast på golvet? Det var nog på en nyårsfest hemma hos pappa när jag typ var 16 år :D

Vilken är din favoritdrink? Långt ner i halsen, från Grabbarna Grus på Cypern

Gillar du din boende-situation? Ja verkligen. Men det hade varit bättre om badrummet blev färdigt någongång.

Vilken är din mammas hemstad? Hällefors

Din pappas hemstad? Nordmark

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag fungerar oavsett, men det är på olika nivåer. :D

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Jag lägger upp dagarna precis som jag vill ha dem själv, så jag undviker stressen.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha

Vilken är din favoritfrukt? Kiwi - men det tål jag inte.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? njea ibland gör jag det!

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24 år

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Stavning ja, men inte grammatik

Tror du på liv på andra planeter? Självklart!

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Daniel

Tror du att Gud är man eller kvinna? Gud finns inte!

Vad var det senaste du åt? Knäck

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Har alltid kommit bättre överens med grabbar, men nu har man mognat lite mer och kan ta olika personer på olika sätt. Fast tjejer är jävligt jobbiga med sitt skitsnack hela tiden.

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Har ingen aning faktiskt..

Gillar du senap? Ja, det är mycket godare än ketchup!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja det skulle vara riktigt kul!

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Lisa

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej det har jag inte gjort.

Tycker du om att krama folk? Ja, det är jätte mysigt.

Skulle du säga att du är trendig? Jag skulle aldrig sätta på mig något som jag tycker är fult, bara för att det är trendigt. Någon måtta får det va!

Äger du en digitalkamera? Ja, jag har fyra stycken :/

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Mat Tina. Vet dock inte hur jag ska ta det :D

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror lite på vad saken gäller och vem som säger det..

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Har inte läst så många böcker men Liza Marklunds "Gömda" etc.

Tycker du att du är attraktiv? Ja det lär jag ju va ;)

Vad är du allergisk mot? Kiwi tror jag, för det kliar som fan på tungan när jag äter det.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, varför skulle jag få det?

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Carl-Robin, haha

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla som orkar svara på allt :)

 


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0