Bättre sent än aldrig !


Ikväll ska vi äntligen upp till Svartsången och äta middag och byta julklappar.
Det ska bli så mysigt!
Längesen jag var upp nu så jag ska gosa extra mycket med Douglas och Gustav :) Mina små bebisar! Eller ja, dom är ju inte mina längre men ändå..


Igår var det mys hos Johanna,
kom hem strax efter ett i natt :D
Vi la pussel och planerade inför imorgon då det
blir trerätters och otroligt roliga lekar!
Som vanligt spårar vi ut när vi ska planera saker,
men det slutade rätt bra ändå!


Ska ta och slänga ihop lite käk nu så jag slipper svälta ihjäl innan vi ska upp ikväll.
Ha det så bra så länge :)


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0