Comments!


Va roligt det är när man loggar in på bloggen och ser att det har trillat in massa kommentarer! :) Blir jätte glad, så fortsätt gärna!

Idag är det fredag och jag lämnade bilen på service tidigt i morse, vilket medförde att jag fick en kall morgonpromenad på köpet. Det var väldigt kämpigt kan jag säga. Jag var as-trött, det var kallt och jag har en fruktansvärd träningsvärk efter gårdagens pass på gymet! Men det var väldigt skönt när jag kom hem och kröp ner i soffan med en mysig Doris.. slumrade till en stund så har precis vaknat till liv igen :)

Måste få skryta lite också!
Igår var det dags för sista vägningen och mätningen och jag hade minskat ytterligare 4 cm runt midjan! Fan va bra jag är!


Nu har jag tagit ett uppehåll med kontrollerna och kör igång i januari igen..
Jag kommer självklart fortsätta med maten och träningen, i den mån det går nu i juletider :)
Man måste få unna sig några prinskorvar, chokladpraliner och annat julegott, men i måttliga mängder!
Kommer bli lättare att träna nu också när Johanna är hemma :)




Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Duktig du är! Själv har jag ångest över att jag inte varit på gymet på någon månad. Får ta tag i det efter jul igen. MÅSTE!!



Jag har dock väldigt dåligt tålamod. Vill minska i storlek med detsamma... :P Måste försöka ändra inställning och träna för att det är roligt i första hand.



Hoppas du får en mysig jul och ett trevligt nyår! Kram

2010-12-20 @ 20:49:22
URL: http://idamarieo.blogspot.com

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0