Inte helt okej..


Vet inte riktigt vad det var med mig igår..
Efter besöket hos Erika blev jag jätte dålig och hängig, jag var jätte hungrig men orkade inte äta något. Blev lite skraj att det var magsjukan på gång, men idag mår jag mycket bättre.

Var iväg på julbordet igår, även om jag ville stanna hemma och sova - vilket jag lika gärna kunde ha gjort för det var ingen hit på Hertig Karl. Det enda som var bra var förrätten. Varmrätten fick vi inte samtidigt, vi som hade valt kött fick våran mat jätte långt efter de som hade valt fisk så dom hade nästan hunnit äta upp innan vi fick våran mat. När vår mat väl kom så var köttet alldeles rött, något som jag inte riktigt klarar av..



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0