Rim på klappar..


Brukar ni sitta och pyssla med rim till era julklappar?
Jag har aldrig gjort det förut, men iår tänker jag minsann göra det.
Satt hela kvällen igår - det är inte lätt alltså..
Har några klappar kvar som inte har fått något rim än,
får försöka sätta mig ner under dagen idag..

Här får ni lite smakprov:

Knappar, lins och vridbar skärm,
med instruktionsbok tjock som en pärm.
Zooma ordentligt in eller ut,
så får du till det bästa till slut.


Riktigt gott nybryggt kaffe,
till en äkta lastbilschaffe.
Nu kan du dricka med humor och stil,
hemma, borta eller i din bil.


Jag har tre och du har två,
så du slipper stå på tå.
När du ser något intressant,
kanske är det en snygg bekant?


Älskar, älskar inte hör inte hit,
även om du bryter av bladen bit för bit.



Ni får jätte gärna gissa på vad det kan vara :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

En kamera, en termosmugg kanske?, sen har jag ingen aning.. spegel? :S Sist tror jag att det är något med rosor :)

2010-12-18 @ 13:25:08
Postat av: Cornelia

Vad duktig du är på att rimma :) Kul!

2010-12-19 @ 10:41:19
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0