Sveriges fulaste!


Jag har precis klätt Sveriges fulaste gran!

Tanken var att vi skulle hämtat en gran i skogen förra helgen, men det hanns inte med så vi tänkte att "äsch, vi köper en på Ica istället".. Vilket svärfar har gjort åt oss idag. Direkt när jag såg den tänkte jag bara, fy fan!

Den är nämligen så jävla ful!
Tunn och gles med alla grenar på endast två sidor!
Men nu står den här så fin hörnet i vardagsrummet.





Tur att julen är över snart så man får slänga bort skiten!

Ska säga att jag är jätte tacksam över att Stefan köpte
en gran åt oss, han kan ju inte rå för att alla var fula :)

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0