Arbetsförmedlingen


Idag har jag varit till arbetsförmedlingen.
Gjorde ett försök igår, men då var det stängt.
Träffade en riktigt schysst kille som jätte gärna ville
hjälpa mig att hitta ett jobb. Det han inte vet är att jag
redan har hittat mitt drömjobb!

På onsdag - om tre veckor ska jag iaf dit igen och lägga upp
en handlingsplan för hur min framtid ser ut. Vad jag vill jobba med,
vilka jobb som ska sökas etc.
Jag vet redan hur min framtid ser ut och vilka planer jag har, men det är
väl lika bra att hålla masken och vara en duktig flicka :)


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0