För andra gången!


Gud va det snöar! Härligt!
Nackdelen är bara att det är jag som får stå för skottningen
eftersom Daniel ligger borta under veckorna. Jag har absolut inget
emot att skotta, om det inte hade varit för min jävla rygg! Den skriker
rätt ut bara jag tittar på snöskyffeln - typ så illa är det.

Men det är bara att bita ihop och ge sig ut och skotta, för andra gången idag.
Måste skotta plats till pappas bil, han kommer snart med mat från Louise, det ska
bli grymt gott! Älskar deras köttbullar! ;)


Kommentarer
Postat av: gabriella,

sv: okej, märks att man aldrig lyssna på rix fm längre :p kram

2010-02-04 @ 11:29:57
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0