Jobb..


Jag har ju lovat mig själv att aldrig mer söka jobb.
Men vad gör man när folk ringer och frågar om man vill jobba?
Två av mina gamla arbetsplatser har ringt
och vill ha mig tillbaka så vi får se hur det blir.

En sak är säker iaf. Jag ska aldrig mer jobba 8h om dagen, fem dagar i veckan.
Det finns inte i mina tankar!
Men att jobba extra någon lite då och då, det kan jag göra.

Ska sätta mig och jobba lite nu så jag har ett jobb att komma hem till om två veckor.
Tänkte jag skulle göra en Perfect Start (boka 8 klasser, hålla minst 5) i februari,
och det är ju fem dagar kvar av februari när vi kommer hem från Egypten så jag hoppas jag klarar det! ;)




Vill Du boka en kostnadsfri rådgivning?
Du får då prova alla produkter och jag skräddarsyr en
hudvårdsserie/makeup färger som passar just dig och din hy? 
Jag erbjuder hudvård - makeup och SPA.
Som tack för att du bokar så får du en jätte fin värdinnegåva. 
När jag sen har klarat min utmaning så får du en extra gåva som tack för hjälpen! :)


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0