Resfeber


Sitter här och skrattar åt Daniel - även kallad campinjonen (alla hans kompisar retar honom!)
Iaf, sitter här och skrattar åt honom när han packar. Han räknar liksom högt varje gång han lägger ner något i resväskan. Typ så här: En T-shirt, två T-shirtar etc. Han är för söt!


I morgon kväll är det dags att åka till Stockholm och sen
på tisdag morgon bär det av mot
Egypten!


Det ska bli helt underbart gött!!!
Sen när jag kommer hem så är det bara att sätta igång och jobba. Har fått en utmaning av Eva som jag bara måste klara. Och det kommer jag göra ocskå, bara jag ger mig fan på att jag ska det! ;)

Men först alltså, två veckors semester med den bästa! ♥


Kommentarer
Postat av: gabriella,

åh, jag är avundsjuk! ha det så himla bra och sola för mig med :) kram

2010-02-08 @ 12:49:53
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0