Svensk

Så, då var jag svensk igen.
Inte för att jag har varit något annat, men nu har jag iaf ingen anledning
att gå runt och prata norska om dagarna! Eller jag kanske skulle fortsätta
med det bara för att irritera alla? :D

Det har varit en stressande helg. Jag har inte stressat, men pappa har!
Han och Daniel hann knappt komma fram i lördags innan det skulle packas in
i kärran.
Det samma på söndagen. Jag hämtade honom på hotellet halv åtta på morgonen och när vi var tillbaka till lägenheten så skulle det bäras ännu mer. Vi hann typ inte äta frukost! FAttar inte att han måste stressa upp sig så mycket hela tiden.



Den här veckan går åt till att packa upp allt!
Det är verkligen hur mycket som helst och jag kan inte se något slut på det.
Vart ska man börja?? Hade egenltigen behövt göra ett besök på IKEA för att köpa massa
garderober!! i dagsläget har vi en garderob och den är redan full. :/
Kanske skulle ta och kasta ut Daniels kläder och hänga in mina??
Han sa att jag fick göra vad jag ville nu när han är borta och jobbar!! ;)

Nej, dags att sätta igång då...
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0