Dag för dag.


Nu blir det en liten uppdatering på vad som har hänt sedan sist :)

Onsdag 30 dec 2009:
Började dagen med ett besök hos Cornelia i salongen.
Fick massa ljusa slingor i håret så snart är jag blond igen :)
Lägger upp en bild senare.
När vi var klara med håret så tog vi en fika på Cafe Huset.

Sen var det dags att åka och lämna bort Dennis till Nathalie. Han tyckte inte alls att det var kul att åka bil så han låg i min luva på jackan hela vägen - så söt! Väl framme så anpassade han sig väldigt fort och det kändes verkligen helt rätt att lämna bort honom till henne så nu håller jag bara tummarna för att allt går bra :)
Tog en bild på Dennis och Doris innan vi åkte:



När jag hade lämnat Dennis så hämtade jag upp Daniels syster, Linda och vi tog en lunch tillsammans på Cafe Huset (lite pinsamt att komma in en andra gång på samma dag). Det fick bli en kycklingsallad för min del - grymt god måste jag säga!
Vi tog en sväng bort till gallerian efter lunchen och kollade lite på magnolia. Kollade även på lite tapeter på colorama och jag blev total förälskad i en lila tapet med blommor på. Så den har jag bestämt att vi ska ha i sovrummet! Daniel har ingenting att säga till om! :)
Kvällen avslutades med mys i soffan tillsammans med Daniel, Johan Falk och Lisa. ;)



 


Torsdag 31 december 2009:
Dagen började med en riktigt lång sovmorgon - skönt!
Pappa kom ner med lite fikabröd på förmiddagen, innan vi hade fått i oss någon frukost. När pappa hade åkt och vi tänkte ta fram frukosten så kom Daniels föräldrar på besök. Vi blev sittandes och prata och fika ännu mer och sen åkte vi upp till Svartsången och hälsade på Gustav och Douglas.
När vi kom så låg dom och sov i fönstret i köket,
där ligger dom tydligen jämt. ;)




Klockan sprang i väg och vi kom inte från Svartsången förrän halv sex tiden på kvällen. Vi åkte förbi ICA på vägen hem och köpte lite grönsaker till tacosen som skulle tillagas när vi kom hem. Både jag och Daniel var som två hungriga vargar när maten väl var färdig - inte så konstigt kanske med tanke på att det enda som hade ätits under dagen var fika bröd, fika bröd och fika bröd. :D

Efter maten blev vi jätte trötta och ingen av oss hade någon speciell ork till något Nyårsfirande över huvudtaget. Men vi pallrade oss iväg till Barry och sen en sväng förbi Collin innan vi åkte upp till Bea och Lollo på Åsen, och jag måste säga att det blev ett väldigt lyckat nyårsfirande! Jag valde att vara nykter eftersom jag skulle åka tillbaka till Norge dagen efter, men jag hade hur kul som helst ändå! Halv tre slängde jag in handduken och åkte hem och la mig.. Fick sova 1½ timme sen ringde Daniel och ville hem.
Årets nyårslåt blev den här med tanke på att den spelades hela tiden :D :




Det har vart en underbar tid hemma under jul och nyår.
Men nu är jag tillbaka till Norge igen.
Känns väldigt konstigt att det bara är fyra veckor kvar,
men samtidigt känns det väldigt bra. Det ska bli skönt att flytta hem!



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0